Інформація

КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО СУМСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ                                                                                                                                                                 «ОБЛАСНИЙ  МЕДИЧНИЙ ЦЕНТР ПАЛІАТИВНОЇ ДОПОМОГИ»                                                                                                                           

                                                                        Н А К А З

„14” січня 2025 року                                    м. Лебедин                                   № 7 – ОД

 Про затвердження Положення                                                                                                                                                                                                                                                                                 про надання платних послуг у комунальному                                                                                                                                                                                                                           некомерційному  підприємстві Сумської обласної ради                                                                                                                                                                                                                  «Обласний медичний центр паліативної допомоги»

          Відповідно  до частини десятої статті 18  Закону України «Основи  законодавства України про охорону здоров’я » від 19.11.1992 року  №2801-ХII, що передбачає можливість надання послуг населенню та керуючись Постановою Кабінету Міністрів України від 05.07.2024 р. № 781 «Деякі питання надання послуг з медичного обслуговування населення за плату від юридичних і фізичних осіб» 

НАКАЗУЮ: 

  1. Затвердити Положення про надання платних послуг у комунальному  некомерційному  підприємстві Сумської обласної ради  «Обласний медичний центр паліативної допомоги», що додається.
  2. Відповідальним за виконання Положення  про надання платних послуг у комунальному  некомерційному  підприємстві Сумської обласної ради  «Обласний медичний центр паліативної допомоги» призначити Данілову Олену Михайлівну – медичного директора.
  3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.

 

                  Директор                                                                Віктор РЕВА     

 

 

                         ПОЛОЖЕННЯ ПРО НАДАННЯ ПЛАТНИХ ПОСЛУГ У          КОМУНАЛЬНОМУ НЕКОМЕРЦІЙНОМУ ПІДПРИЄМСТВІ СУМСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ “ОБЛАСНИЙ МЕДИЧНИЙ ЦЕНТР ПАЛІАТИВНОЇ ДОПОМОГИ”               

                                                                Загальні положення

         1.1   Положення про надання платних послуг у комунальному  некомерційному  підприємстві   Сумської обласної ради «Обласний медичний центр паліативної допомоги» (далі – Положення),  розроблено відповідно  до частини десятої статті 18  Закону України «Основи  законодавства України про охорону здоров’я » від 19.11.1992 року  №2801-ХII (далі – Закон №2801), що передбачає можливість надання послуг населенню.

        1.2  Згідно з постановою Кабінету Міністрів України від 05.07.2024 р. № 781 «Деякі питання надання послуг з медичного обслуговування населення за плату від юридичних і фізичних осіб» ( далі – Постанова № 781) комунальне некомерційне підприємство Сумської обласної ради «Обласний медичний центр паліативної допомоги»  надає послуги з медичного обслуговування населення за плату від юридичних і фізичних осіб.

        1.3  Положення створене для  введення нових форм надання платних послуг населенню з метою економного використання коштів  в умовах дефіциту фінансування  і  збереження об’ємів надання медичної допомоги населенню на належному рівні.

        1.4  Мета Положення – регламентувати процес надання платних  послуг комунальним некомерційним підприємством Сумської обласної ради «Обласний медичний центр паліативної допомоги» (далі – КНП СОР «Обласний медичний центр паліативної допомоги» ) , створити методологічну  базу для розрахунку їхньої  собівартості, обґрунтувати тарифи на платні послуги.

        1.5  Положення відповідає внутрішньому наказу про облікову політику КНП Сумської обласної ради «Обласний медичний центр паліативної допомоги»

 

2.  Порядок надання платних послуг

       2.1  КНП СОР «Обласний медичний центр паліативної допомоги»    надає  платні послуги на засадах, визначених  пунктом 3.10 розділу III та пунктом 4.2 розділу IV Статуту  КНП Сумської обласної ради «Обласний медичний центр паліативної допомоги»», провадить цю діяльність як господарську   некомерційну, спрямовану на  досягнення  соціальних та інших результатів без мети  одержання прибутку. Соціальні  цілі  полягають у реалізації права  на охорону здоров’я, згідно зі статтею 6 Закону № 2801.

       2.2   Враховуючи вимоги Постанови №781  підприємство надає  послуги з медичного обслуговування населення за повну оплату від юридичних і фізичних осіб :

      2.2.1 звернення без направлення лікаря, крім випадків, коли направлення не вимагається відповідно до законодавства ;

      2.2.2   медичні послуги за договорами з юридичними та фізичними особами ;

      2.2.3 послуги, які не покриваються за програмою державних гарантій медичного обслуговування населення ;

      2.2.4  додаткові послуги під час надання основної медичної допомоги :

      2.2.4.1 за місцем проживання (перебування) пацієнта за самостійним вибором пацієнта за умови відсутності показання для їх надання ;

      2.2.4.2 самостійний вибір лікуючого лікаря під час надання спеціалізованої медичної допомоги у плановому порядку у стаціонарних умовах ;

      2.3 Перелік платних медичних послуг, що надає  КНП Сумської обласної ради «Обласний медичний центр паліативної допомоги»  містить Додаток 1 до Положення.

      2.4  Трудові,  економічні  та  соціальні  відносини  КНП  Сумської обласної ради «Обласний медичний центр паліативної допомоги»  працівників, які беруть участь у наданні  платних послуг, регулює Колективний договір між КНП Сумської обласної ради «Обласний медичний центр паліативної допомоги» та Профспілковим комітетом КНП Сумської обласної ради «Обласний медичний центр паліативної допомоги» (далі –Колективний договір).

      2.5   Організацію надання медичних послуг населенню, а також правильність використання тарифів на платні послуги здійснює директор  КНП Сумської обласної ради «Обласний медичний центр паліативної допомоги»

      2.6   Відповідальність за якість  надання медичних послуг  несе медичний директор  КНП Сумської обласної ради «Обласний медичний центр паліативної допомоги».                                             

      2.7   До Переліку платних  послуг можуть бути внесені зміни та доповнення.

 

3. Організація надання платних послуг населенню

 

 

      3.1 Підприємство надає пацієнтам відповідно до законодавства на безоплатній та відплатній основі послуги  з надання допомоги по догляду за хворими в стаціонарних та амбклаторних умовах

   

    3.2   Інші платні послуги, передбачені господарською діяльністю підприємства та не заборонені чинним законодавством України.

 

4. Порядок розрахунку тарифів на платні медичні послуги

 

     4.1  Тарифи на платні послуги, що надаються населенню  КНП Сумської обласної ради «Обласний медичний центр паліативної допомоги», розраховуються  індивідуально з урахуванням економічно  обґрунтованих витрат.

     4.2 Основою для встановлення тарифів на платні послуги є  їх собівартість, яка розраховується:

·           методом покрокового розподілу витрат визначених  Методикою  розрахунку вартості послуги з медичного обслуговування, затвердженої  постановою КМУ від 27.12.2017 № 1075;   

·  за принципом  класифікації витрат та розрахунку фактичної собівартості, визначених у Положенні (стандарті) бухгалтерського обліку 16 «Витрати».

 

     4.3   До собівартості  реалізованої послуги включаються  прямі витрати :

·           витрати на оплату праці персоналу, безпосередньо зайнятого наданням медичних послуг;

·           відрахування на соціальне страхування, в цільові фонди, які передбачені законодавством;

·        матеріальні витрати , які визначені за розрахунковими показниками;

·        інші витрати  з урахуванням конкретних умов функціонування підприємства.

     4.4   До непрямих витрат, які підлягають розподілу та використовуються під час підрахунку  собівартості платних послуг, належать накладні витрати (застосовуємо коефіцієнт  розподілу накладних витрат ).

     4.5  З метою розвитку  підприємства, на підставі наказу директора,  граничний норматив рентабельності  встановлюється  у розмірі  до 30 %  собівартості платної послуги.

    4.6   Нарахування податку на додану вартість на платні медичні послуги здійснюється згідно з вимогами  ст. 197 Податкового кодексу України.

   4.7   Розрахунок тарифів на платні послуги проводиться щороку, з урахуванням фактичних витрат підприємства. Перерахунок здійснюється відповідно до змін в законодавстві України.

   4.8 При потребі протягом року тарифи на платні послуги можуть бути розширені та доповнені відповідно до наказу директора.

   4.9 Тарифи та прейскурант цін затверджується директором підприємства та вводиться в дію наказом по підприємству. Прейскурант цін вноситься до електронної системи охорони здоров’я із зазначенням джерела оплати, оприлюднюється та доводиться до отримувачів  платних медичних послуг в загальнодоступних місцях, на офіційному сайті підприємства , в засобах масової інформації.

 

5.  Порядок оплати послуг

 

    5.1  КНП «Сумської обласної ради «Обласний медичний центр паліативної допомоги»  приймає безготівкову оплату за платні послуги від  фізичних і   юридичних осіб,  підприємств, установ та організацій, у тому числі страхових компаній, відповідно до договору Додаток 2 до Положення.

    5.2   Оплата платної медичної послуги здійснюється перед її наданням в повному обсязі.

    5.3   Грошові надходження зараховуються на спеціальний рахунок КНП Сумської обласної ради «Обласний медичний центр паліативної допомоги»» .

    5.4  Відповідальні особи надають  платні  послуги тільки після пред’явлення отримувачем  документа про оплату (банківської квитанції або касового чека про безготівкову оплату).

 

6.  Розподіл та використання грошових надходжень

 

     6.1   Кошти, отримані  від  надання  платних  послуг,   КНП Сумської обласної ради «Обласний медичний центр паліативної допомоги»  використовує  в межах статутної діяльності.

     6.2   Пріоритетні  напрями розподілу коштів, отриманих за надання платних послуг :

·            оновлення матеріально-технічної бази КНП Сумської обласної ради «Обласний медичний центр паліативної допомоги»»

·           оплата основної та додаткової заробітної плати медичних працівників  КНП «Сумської обласної ради «Обласний медичний центр паліативної допомоги», в першу чергу тих, які забезпечують надання відповідних послуг; сплата ЄСВ , інших обов’язкових платежів;

·           оплата комунальних послуг та матеріальних витрат, пов’язаних з організацією та наданням   платних послуг

 

7.  Прикінцеві положення

     7.1  Положення   набирає   чинності   з   дати   його   затвердження   .

     7.2  Додатки до цього Положення є його невід’ємною частиною.

 

Головний бухгалтер                                     Олена ШАБАЛДАС                                                               

 

Економіст                                                      Наталія ПРИДАТЧЕНКО

 

Юрисконсульт                                               Андрій МАРЧЕНКО                 

                                                                                                                           

 

 

          

Додаток 1           

                                                                                                                       до Положення

        про надання платних послуг у

                                                                        КНП Сумської обласної ради «Обласний         медичний центр паліативної допомоги»
   
   
Перелік платних послуг за плату (власні кошти) від юридичних і фізичних осіб ,

 що надаються комунальним некомерційним підприємством

Сумської обласної ради «Обласний медичний центр паліативної допомоги»

 

 

 
   
№ з/п Найменування послуги
I.        Медичне обслуговування населення за плату від юридичних і фізичних осіб
1  

Надання допомоги  по догляду за хворими в стаціонарних умовах.

   
2  

Надання допомоги  по догляду за хворими в амбулаторних умовах.

 
     

Додаток 2                                           

                                                                                                                                       до Положення    

                                                                                                             про платні медичні послуги

 

ПУБЛІЧНИЙ ДОГОВІР ПРИЄДНАННЯ

про надання платних медичних послуг № 1

 

м. Лебедин                                                                                        14  січня 2025 року

          Комунальне некомерційне підприємство Сумської обласної ради «Обласний медичний центр паліативної допомоги» (далі за текстом – Виконавець),  в особі директора  Реви Віктора Михайловича, який діє на підставі Статуту, пропонує будь-яким юридичним та фізичним особам, у тому числі пацієнтам, (далі за текстом — Замовник), замовити та отримати якісні медичні послуги на умовах та в порядку, що передбачені цим Договором.

  1. Терміни

Терміни, що вживаються у цьому Договорі, приймаються у наступному значенні:

Публічний договір приєднання про надання платних медичних послуг (Договір) – публічна оферта, розміщена на веб-сайті Комунальне некомерційне підприємство Сумської обласної ради «Обласний медичний центр паліативної допомоги»  в мережі Інтернет за адресою https://palliative.sumy.ua/, адресована необмеженому колу фізичних осіб (Пацієнтам) та яка містить всі істотні умови надання Виконавцем медичних послуг особам, які звернулись до нього за отриманням таких послуг. Умови цього Договору є однаковими для всіх Замовників/Пацієнтів, за винятками випадків, коли чинне законодавство України передбачає можливість надання відповідних пільг окремим категоріям Замовників/Пацієнтів. Цей Договір може бути укладений лише шляхом приєднання другої сторони – Замовника/Пацієнта до запропонованих умов Договору в цілому. Замовник/Пацієнт не може вносити корективи до Договору або пропонувати свої умови.

Виконавець – Комунальне некомерційне підприємство Сумської обласної ради «Обласний медичний центр паліативної допомоги», яке надає платні медичні послуги на підставі Ліцензії на проведення господарської діяльності з медичної практики.

Замовник – юридична та фізична особа, яка володіє повною цивільною дієздатністю та звернулася до Комунального некомерційного підприємства Сумської обласної ради «Обласний медичний центр паліативної допомоги» з метою здійснити замовлення платних медичних послуг на свою користь або на користь третьої особи, яку така фізична особа представляє відповідно до договору чи закону.

Пацієнт – фізична особа, яка звернулася до Комунального некомерційного підприємства Сумської обласної ради «Обласний медичний центр паліативної допомоги» з метою здійснити замовлення медичних послуг на свою користь.

 

Платна медична послуг (Послуга) – послуга, що надається Виконавцем на підставі цього Договору в приміщенні КНП Сумської обласної ради «Обласний медичний центр паліативної допомоги» за адресою: 42200, Сумська область, Сумський район, м. Лебедин, вулиця Незалежності, 98. Перелік Послуг, їх ціна та інші відомості щодо Послуг розміщені на веб-сайті КНП «Сумської обласної ради «Обласний медичний центр паліативної допомоги»: https://palliative.sumy.ua/ ,  та безпосередньо в місцях надання Послуг за цим Договором.

Інформована згода – добровільна згода фізичної особи особисто, або її законного представника на  надання медичної допомоги у письмовій формі.

в усній формі, з використанням у медичній карті амбулаторного хворого формі №025/о, яка є первинним медичним документом пацієнта.

                  Всі інші терміни, що не визначені в даному Договорі, сприймаються та тлумачяться в їх буквальному граматичному значенні, виходячи з положень чинного законодавства України, звичаїв ділового обороту, а також мети та предмету цього Договору.

  1. Предмет Договору

 

2.1. Відповідно до умов цього Договору Виконавець зобов’язується надати якісні медичні послуги Замовнику на умовах та в порядку, що передбачені цим Договором. А Замовник зобов’язується прийняти та оплатити медичні послуги в порядку та на умовах, що передбачені цим Договором.

 2.2. Перелік медичних послуг та умови їх надання визначаються Положенням про платні медичні послуги, вартість визначається згідно тарифів на платні послуги, затвердженими Виконавцем.

2.3. Медичні послуги надаються відповідно до порядків надання медичної допомоги, затверджених Міністерством охорони здоров’я України, з обов’язковим дотриманням галузевих стандартів у сфері охорони здоров’я.

2.4. Місце надання послуг: КНП Сумської обласної ради «Обласний медичний центр паліативної допомоги» за адресою: 42200, Сумська область, Сумський район, м. Лебедин, вулиця Незалежності, 98.

2.5. Медичні послуги надаються медичними працівниками Виконавця, які мають відповідну спеціальну освіту і відповідають єдиним кваліфікаційним вимогам згідно законодавства України.

2.6 Виконавець гарантує, що всі відомості про Замовника, що містять лікарську та/або іншу конфіденційну таємницю, будуть використовуватись відповідно до принципів дотримання таких таємниць, згідно з вимогами діючого законодавства України та міжнародного законодавств.

            2.7 Умови цього Договору є однаковими для всіх Замовників.

2.8 Виконавець здійснює свою діяльність керуючись Законом України «Основи законодавства України про охорону здоров’я» від 19.11.1992р. №2801–XII, Законом України «Про захист прав споживачів» від 12.05.1991р. №1023–XII, Законом України «Про захист персональних даних» від 01.06.2010р. №2297–VI, Цивільним кодексом України та іншими чинними нормативно-правовими актами, що поширюють свою дію на діяльність медичних закладів.

  1. 3. Права та обов’язки Виконавця

3.1. Виконавець має право:

         3.1.1. Обробляти персональні дані Замовника під час укладання і виконання Договору відповідно до Закону України «Про захист персональних даних» від 01.06.2010 № 2297-VI на підставі згоди останнього.

         3.1.2. В односторонньому порядку змінювати умови Договору та/або Тарифи на медичні послуги, вносити зміни в сам перелік платних медичних послуг.

        3.1.3. Відмовити Замовнику в наданні медичної послуги у випадках:

        а) виявлення у пацієнта під час обстеження патології, лікування якої не входить до зазначеного в ліцензії медзакладу переліку дозволених видів лікування;

        б) недотримання пацієнтом встановлених медичних приписів або графіку лікування;     

         в) виявлення у пацієнта за результатами обстеження медичних протипоказань до надання послуги;

         г) неприбуття пацієнта, без поважних причин, в установлені дату та час для отримання відповідної медичної послуги.

        3.1.4. Достроково припинити надання послуг Пацієнту у випадку систематичного порушення останнім медичних приписів (за винятком випадків, коли така відмова загрожуватиме здоров’ю або життю пацієнта) або Правил перебування пацієнтів у медзакладі.

3.1.5.Виконавець не зобов’язаний додатково або в будь-який інший спосіб інформувати Замовника/Пацієнта про наявність Договору крім як публікації його на Сайті КНП.

3.1.6 Здійснювати інші права, передбачені даним Договором та нормами чинного законодавства України.

 

3.2. Виконавець зобов’язаний:

         3.2.1. Надавати медичні послуги Замовнику в порядку, у строки та на умовах, передбачених цим Договором, відповідною Заявою про приєднання та згідно з встановленими Тарифами Виконавця.

         3.2.2. Для надання медичних послуг використовувати лікарські засоби та медичні вироби, що дозволені до застосування в Україні.

         3.2.3. Дотримувати вимог законодавства щодо порядку надання медичних послуг, табелів матеріально-технічного оснащення (у тому числі й примірних), галузевих стандартів у сфері охорони здоров’я та санітарних норм.

         3.2.4. Не розголошувати медичну інформацію про пацієнта (крім випадків, передбачених законодавством).

        3.2.5. Після проведення Замовником розрахунку згідно з умовами цього Договору — видати останньому розрахунковий документ, що підтверджує отримання Виконавцем грошових коштів.

  3.2.6. Дотримувати норм Етичного кодексу лікаря України..

         3.2.7 Інформувати Замовника у випадку неможливості надання Послуг (повністю або частково).

         3.2.8 Вести та зберігати медичну документацію і звітність відповідно до вимог законодавства України.

 

3.3 Права Замовника

          3.3.1. Отримати повну та достовірну інформацію щодо пропонованих Виконавцем медичних послуг, порядку їх надання та можливих побічних реакцій.

         3.3.2. Отримати від Виконавця послуги в порядку, строки та на умовах, що передбачені цим Договором.

        3.3.3. Відмовитися від укладеного Договору до початку фактичного його виконання медзакладом за письмовою заявою.

         3.3.4. Відмовитися від укладеного Договору під час фактичного його виконання, якщо така відмова не матиме наслідком погіршення стану здоров’я або загрози для життя пацієнта.

3.3.5. На лікарську таємницю за винятком випадків, передбачених законодавством.

3.3.6 Отримувати достовірну та повну інформацію про протипоказання, можливі ускладнення та ризики (в тому числі для життя та здоров’я), прогноз можливого розвитку захворювання при наданні медичних послуг.

3.3.7 Ознайомлюватись з медичною документацією та інформацією, оформленою в процесі надання Послуг за цим Договором, у відповідності до чинного законодавства України.

          3.3.8 Отримувати достовірну та повну інформацію про умови надання, зміст, обсяг та вартість Послуг.

3.4. Обов’язки Замовника:

         3.4.1. Повідомити Виконавцю достовірні дані про себе.

         3.4.2. Дотримуватися Правил перебування пацієнтів у КНП Сумської обласної ради «Обласний медичний центр паліативної допомоги»

          3.4.3. Надати достовірну інформацію про стан свого здоров’я пацієнта, перенесені та успадковані хвороби, шкідливі звички, наявність алергічних реакцій, протипоказань щодо тих або інших методів лікування та лікарських засобів, непереносимості окремих медичних препаратів, які він має і які можуть вплинути на якість наданих медичних послуг.

          3.4.4. Неухильно дотримувати та належно виконувати медичні приписи, не порушувати Правил перебування пацієнтів у медзакладі.

         3.4.5. З’являтися в медзаклад, за узгодженими з лікарем датою та часом, щоб здати аналізи, провести медичні процедури, огляд, тощо.

3.4.7. Сплатити Виконавцю кошти за надані медичні послуги в порядку, у строки та в розмірі, що визначені цим Договором.

3.4.8 Повідомляти КНП Сумської обласної ради «Обласний медичний центр паліативної допомоги» про покращення або погіршення самопочуття, появу або зникнення симптомів та іншу інформацію про зміни стану свого здоров’я протягом строку лікування.

3.4.9 Неухильно дотримуватись умов цього Договору, а в разі настання обставин, що перешкоджають дотриманню умов Договору та належному його виконанню, негайно повідомити про це Виконавця.

          3.4.10 Виконувати інші обов’язки, передбачені цим Договором та нормами чинного законодавства України.

  1. Строк надання послуг і порядок розрахунків

           4.1. Виконавець надає медичні послуги Замовнику за тарифами, що встановлені в медзакладі, після повної попередньої передплати згідно з виставленим рахунком.

            4.2. Усі розрахунки за цим Договором здійснюються виключно в національній грошовій одиниці України (гривні) в безготівковій формі протягом 5 (п’яти) банківських днів з моменту приєднання до Договору.

             4.3. Вартість медичної послуги, встановлена на момент підписання Замовником заяви про приєднання є остаточною та не підлягає корегуванню у випадках, якщо в період до фактичного отримання послуги пацієнтом ціна змінилася.

 

  1.   Гарантії та відповідальність сторін

 

            5.1. Виконавець гарантує якісне медичне обслуговування пацієнта та збереження медичної інформації про пацієнта, що стала відомою Виконавцю (працівнику Виконавця) у зв’язку з виконанням цього Договору.

             5.2. Замовник гарантує достовірність інформації про себе (як персональних даних, так і медичної інформації), дотримання медичних приписів, рекомендацій та режиму лікування.    

            5.3. Сторони несуть відповідальність за цим Договором згідно з чинним законодавством України.

            5.4. Виконавець не несе відповідальності за здоров’я пацієнта у разі відмови останнього від виконання медичних приписів або порушення Пацієнтом встановленого для нього режиму лікування.

             5.5. У разі відмови Замовника від отримання медичних послуг до фактичного надання таких послуг — Виконавець повертає сплачену Замовником суму.

            5.6. У разі відмови Замовника від отримання медичних послуг під час фактичного надання таких послуг — Замовник компенсує Виконавцю фактичні витрати, які той поніс під час надання послуги.

             5.7. У разі неприбуття пацієнта до медичного закладу в час, узгоджений з лікуючим лікарем та (або) графіком відвідувань, без поважних причин та попереднього повідомлення, цей Договір вважається розірваним, а кошти, сплачені Замовником, не підлягають поверненню та зараховуються на користь Виконавця.

            5.8. Невиконання або неналежне виконання умов цього Договору виключає юридичну відповідальність, якщо воно є наслідком обставин, що знаходяться поза сферою контролю сторін Договору: війна, пожежа, повень, землетрус, страйк тощо (форс-мажорні обставини). Наявність форс-мажорних обставин підтверджують компетентні державні органи України.

 

  1. Строк дії Договору, внесення змін до нього та розірвання

 

 6.1. Цей Договір набирає чинності з дати укладення та діє безстроково. Цей Договір діє до дати його розірвання або (і) за спільною згодою Сторін, або (іі) за ініціативою будь-якої із його Сторін, але у будь-якому випадку до моменту повного виконання Сторонами своїх зобов’язань за ним.

           6.2. Цей Договір публічно доводиться до відома усіх Замовників, шляхом його розміщення (оприлюднення) на Сайті Виконавця.

           6.3. Виконавець самостійно та на виконання вимог чинного законодавства України визначає умови Договору. Виконавець самостійно має право змінити умови Договору з обов’язковим повідомленням про це Замовників на Сайті. У разі незгоди Замовника зі змінами, внесеними до Договору, такий Замовник має право розірвати Договір, протягом 7 (семи) календарних днів з дня, коли він дізнався чи міг дізнатися про внесені зміни до Договору, шляхом направлення чи особистого подання відповідної письмової заяви Виконавцю. Не розірвання Замовником Договору у вказаний строк та продовження отримання послуг свідчить про згоду Замовника зі змінами, внесеними до Договору.

          6.4. Всі зміни до цього Договору публікуються на Сайті Виконавця та набувають чинності з моменту такої публікації.

           6.5. Виконавець має право припинити дію цього Договору в односторонньому порядку, попередивши шляхом розміщення оголошення про це на своєму Сайті не пізніше ніж за 15 (п’ятнадцять) календарних днів до такого припинення.

          6.6. У випадку припинення дії цього Договору у порядку, передбаченому п. 7.5 Договору, Виконавець не звільняється від обов’язку надати послуги всім Замовникам, які внесли оплату за Пакет, до відповідного направлення повідомлення про припинення дії цього Договору.

          6.7. Медичні послуги за кожним персональним замовленням надаються на умовах Договору про надання послуг, редакція якого була чинною на момент вчинення підтверджуючих дій.

          6.8. Сторони можуть припинити договірні відносини достроково на умовах, передбачених чинним законодавством України та цим Договором.

          6.9. Дія цього Договору може бути достроково припинена в наступних випадках:

– за ініціативою Замовника, шляхом письмового інформування Виконавця;

– за ініціативою Виконавця, у випадках передбачених цим Договором;

– за взаємною згодою сторін.

У вказаних в цьому пункті Договору випадках, кошти сплачені Замовником за послуги не повертаються, а зобов’язання Виконавця вважаються повністю виконаними.

 

  1. Конфіденційність

 

          7.1. Сторони домовились про повну конфіденційність окремих положень цього Договору, яка передбачає збереження Виконавцем у таємниці інформації про персональні дані та стан здоров’я Пацієнта, забезпечення збереження лікарської таємниці, а також обставин надання медичних послуг.

          7.2. Сторони домовились про безстроковий характер договірних умов відносно розкриття медичної таємниці та несанкціонованого доступу до конфіденційної інформації.    

          7.3. Кожна із сторін зобов’язана забезпечити сувору конфіденційність отриманої при виконанні договору інформації (технологічної, фінансової, комерційної та іншої) та вжити всі належні заходи по її нерозголошенню. Передача вказаної інформації будь-яким третім особам, її опублікування або розголошення іншими шляхами і засобами, може мати місце тільки за письмовою згодою сторін, крім випадків передбачених законодавством України.   

          7.4. Замовник несе персональну відповідальність за розголошення конфіденційної інформації при наданні доступу третім особам до телефону або електронної пошти, які надані ним при первинній реєстрації та/або до особистого електронного кабінету.

          7.5. Виконавець вживає всі можливі заходи щодо збереження конфіденційної інформації, але не несе відповідальності за її розголошення в результаті хакерських атак на програмне забезпечення Виконавця або фізичне викрадення носіїв інформації.

 

  1. Заключні положення, інші умови

 

          8.1. Замовник зобов’язується на вимогу Виконавця надати для ознайомлення та зняття копій наступні документи: паспорт або інший документ, що посвідчує особу Замовника; ідентифікаційний код Замовника.

           8.2. З метою недопущення розкриття медичної таємниці, комерційної таємниці та (або) конфіденційної інформації, у приміщені Виконавця відвідувачам забороняється аудіовізуальна фіксація за допомогою технічних засобів (аудіозапис, відео, фото зйомка, тощо) без дозволу Виконавця.

           8.3. Отримання, обробка, зберігання та використання інформації про Замовника та Пацієнта, здійснюється Виконавцем відповідно до вимог Закону України «Про захист персональних даних».

           8.4. Приєднавшись до цього Договору Замовник надає свою згоду Виконавцю на зберігання, обробку та використання його персональних даних, наданих при укладенні цього Договору, з метою створення бази клієнтів Виконавця, створення медичної документації, статистичних звітів та інших заходів, необхідних для виконання умов цього Договору, а також для контактування з Замовником.

           8.5. Замовник розуміє і погоджується з тим, що вся інформація, яка розміщується на Сайті Виконавця носить лише інформаційно-рекомендаційний характер та не може використовуватися як медична документація, та як вказівка до лікування Пацієнта.

           8.6. Діючий Прейскурант цін на медичні послуги розміщується на Сайті Виконавця, а також на вимогу Замовника надається для ознайомлення працівниками Виконавця, при оформленні Заяви на приєднання або вчиненні інших підтверджуючих дій.

           8.7. Листування, пов’язане з виконанням, зміною або розірванням даного Договору, здійснюється рекомендованими листами, телеграмами або за допомогою кур’єрського зв’язку із підписом Сторін.

           8.8. Сторони несуть повну відповідальність за правильність вказаних ними реквізитів та зобов’язуються своєчасно в письмовій формі повідомляти іншу Сторону про їх зміну, а у разі неповідомлення несуть ризик настання пов’язаних з цим несприятливих наслідків.

           8.9. Усі зміни до цього Договору вносяться шляхом затвердження Виконавцем нової редакції Договору.

    

  1. Реквізити Виконавця

Комунальне некомерційне підприємство

Сумської обласної ради

«Обласний медичний центр паліативної

допомоги»

Адреса: 42200, Сумська обл.,

м. Лебедин, вул. Незалежності, буд.98

Код ЄДРПОУ 22591616

р/р  UA 673375460000026006055042556

у АТ КБ «ПриватБанк»

тел. (05445) 5-16-77

Директор ___________ В.М.Рева

                                                                                                                          

 Заява на приєднання (фізичної особи) до ПУЛІЧНОГО ДОГОВІРУ ПРИЄДНАННЯ

про надання платних медичних послуг № 1 від 14 січня 2025 року

  м. Лебедин                                                            № ____                        «____»______________2025 року

1. Замовник (законний представник пацієнта):

П.І.Б. __________________________________

 Паспорт: Серія ________ Номер__________

 Виданий ______________________________

 _______________________________________

 Дата видачі ____________________________

 Місце проживання ______________________ _______________________________________

Ідентифікаційний код:

_______________________________________

Ким Замовник є по відношенню до Пацієнта

 _______________________________________

Тел.

 

2. Виконавець

 

Комунальне некомерційне підприємство

Сумської обласної ради

«Обласний медичний центр паліативної

допомоги»

Адреса: 42200, Сумська обл.,

м. Лебедин, вул. Незалежності, буд.98

Код ЄДРПОУ 22591616

р/р  UA 673375460000026006055042556

у АТ КБ «ПриватБанк»

тел. (05445) 5-16-77

 

  1. Замовник замовляє, а Виконавець надає наступні медичні послуги:

Надання допомоги  по догляду за хворими в стаціонарних умовах.

  1. П.І.Б. Пацієнта та дата його народження: ____________________________________________________________________________
  2. Місце надання медичних послуг: 42200, Сумська область, Сумський район, місто Лебедин, вул. Незалежності,98
  3. Термін дії: ___________ днів/місяців з дати оплати.
  4. Кінцева дата отримання медичних послуг: ____________________________________________________________________________
  5. Загальна вартість медичних послуг, грн.: ____________________________________________________________________________
  6. З умовами надання послуг Публічного Договору приєднання про надання платних медичних послуг від 14 січня 2025 року, розміщеного на Сайті Виконавця ознайомлений(на) та повністю згоден(на). Визнаю обов’язковість виконання усіх умов такого Договору з моменту підписання цієї Заяви на приєднання. У разі не отримання послуг протягом дії згідно п. 6 цієї Заяви (повністю або частково), сплачені кошти за послугу не повертаються.
  7. Шляхом підписання цієї Заяви на приєднання до публічного договору приєднання про надання платних медичних послуг від 14 січня 2025 року Замовник надає згоду Виконавцю на обробку своїх персональних даних і даних Пацієнта та доступ до персональних даних третіх осіб в тому числі внесення персональних даних до локальної інформаційної системи, яка функціонує у виконавця, з метою надання медичних послуг, передбачених таким Договором. Замовник посвідчує, що йому роз’яснення про свої права, як суб’єкта персональних даних відповідно до ст.38 Закону України «Про захист персональних даних».
  8. Замовник надає згоду Виконавцю на надсилання результатів лабораторних досліджень, діагностики та лікування, консультативних висновків лікарів, іншої запитуваної інформації про Пацієнта, що міститься в локальній інформаційній системі Виконавця, до особистого кабінету користувача, а також на електронну адресу та/або номер(и) телефону(ів) вказані вище.
  9. Замовник підтверджує достовірність зазначених ним (чи записаних з його слів) вищевказаних даних та несе персональну відповідальність за достовірність та повноту наданих даних.
  10. Замовник підтверджує, що не матиме претензій до Виконавця щодо розголошення лікарської таємниці/конфіденційної інформації у разі надсилання їх на вказані вище Замовником електронну адресу або номер(и) телефону(ів). Замовник підтверджує, що розуміє можливі ризики та несе персональну відповідальність за передачу доступу (логіну, паролю) до особистого кабінету/електронної пошти або зазначеного(их) номеру(ів) телефону(ів) третім особам.

 

Підпис Замовника: ___________________________ ___________ ______________

                                                        (ПІБ)                         (Підпис)              (Дата)

 

 Особа Виконавця, яка прийняла Заяву на приєднання: _______________________________________________ ___________ ________________

                                   (ПІБ)                                                       (Підпис)              (Дата)

 

 Акт приймання – передачі наданих платних медичних послуг

 

 м. Лебедин                                            № ___                                                  «____»_________20___ р.                                                                      

 

 

Виконавець Комунальне некомерційне підприємство Сумської обласної ради «Обласний медичний центр паліативної допомоги»,  в особі директора  Реви Віктора Михайловича, який діє на підставі Статуту, (далі – Медзаклад),  та

фізична (юридична) особа _____________________________________________________________________,

(далі – Замовник) склали цей Акт приймання – передачі наданих платних медичних послуг, який підтверджує належне надання Медзакладом відповідно до Публічного договору про надання платних медичних послуг нижченаведених медичних послуг:

 

Найменування послуги

 

Ціна послуги, грн. Дата надання послуги Кількість послуг

 

Сума, грн.

 

           
           
  Загальна вартість наданих послуг  

     

          Замовник підтверджує, що не має претензій та зауважень стосовно кількості, обсягу та якості в наданих медичних послуг, що зазначені у цьому Акті приймання-передачі, та приймає вищенаведені послуги.

         Замовник підтверджує, що Медзакладом дотримано всі умови Публічного договору про надання платних медичних послуг.

 

 Виконавець:                                                                       Замовник:

 Комунальне некомерційне підприємство

Сумської обласної ради

«Обласний медичний центр паліативної

допомоги»

Адреса: 42200, Сумська обл.,

м. Лебедин, вул. Незалежності, буд.98

Код ЄДРПОУ 22591616

р/р  UA 673375460000026006055042556

у АТ КБ «ПриватБанк»

тел. (05445) 5-16-77

Директор ___________ В.М.Рева

__________________________________________________________________________________________________________________________________

 

 

 

КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО СУМСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ                                                                                                                                  

            «ОБЛАСНИЙ МЕДИЧНИЙ ЦЕНТР ПАЛІАТИВНОЇ ДОПОМОГИ»

                                                           Н А К А З

„20” лютого 2025 року                    м. Лебедин                                   № 20 – ОД

 

Про введення в дію

тарифів на платні послуги

              На виконання Закону України від 19.11.1992 року № 2801-ХІІ «Основи законодавства України про охорону здоров’я», Закону України «Про ціни та ціноутворення» від 21.06.2012 р. № 5007-VI, Постанови Кабінету Міністрів України № 781 від 05.07.2024 р. «Деякі питання надання послуг з медичного обслуговування населення за плату від юридичних і фізичних осіб», та наказу по підприємству від 14 січня 2025 року № 7 – ОД «Про затвердження Положення про надання платних послуг у комунальному некомерційному підприємстві Сумської обласної ради «Обласний медичний центр паліативної допомоги» та Статуту.

НАКАЗУЮ:

  1. З 20.02.2025 року затвердити та ввести в дію:
    • Тариф платної послуги по наданню медичної допомоги пацієнту по догляду, що потребує забезпечення памперсами та пелюшками. Додаток 1.
    • Тариф платної послуги по наданню медичної допомоги пацієнту по догляду, що не потребує забезпечення памперсами та пелюшками. Додаток 2.
  2. Виконуючий обов’язки відділу кадрів Терновській В.М. довести наказ до відома.
  3. Юрисконсульту Марченко А.О. оприлюднити наказ на сайті та інформаційному стенді підприємства.
  4. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.

 

                    Директор                                              Віктор РЕВА

 

Прейскурант цін на платні медичні послуги які надаються за зверненнями громадян без направлення лікаря по КНП СОР “Обласний медичний центр пативної допомоги” 

№ п/п Найменування  послуги  Одиниці  виміру Сума 15 діб 30 діб 
1 Платні  послуги по догляду за хворим  які не потребують памперсів .  1 ліжкодень. 555,87 грн. 8338,05 16676,10
2 Платні   послуги  по догляду за хворим  які потребують  памперсів .  1 ліжкодень. 660,76 грн 9911,40 19822,80

 

 

Інформація про перелік залишків лікарських засобів медичного призначення

Станом на 1 січня 2025 року

№   з/п НАЗВА ПРЕПАРАТУ Форма випуску Кількість
     Продукція медичного призначення 

 

   
1 ЛДТЗ 80*20 лента для ЕКГ  шт. 20
2 Пакети для стерилізації №200 уп. 1
3 Серветка стер.спирт.№100 уп. 100
4 Пробірка біологічна 6х150 шт. 50
5 Пробка діам. 16мм. шт. 50
6 Ємність для забору сечі одноразова шт. 50
7 Канюля в/в шт 70
8 Бахіли пар 200
9 Клейонка медична 2 метри уп. 15
10 Шприці 5,0 шт. 2000
11 Шприці 2,0 шт. 100
12 Шприці 20,0 шт. 50
13 Шприці 10,0 шт. 100
14 Системи одноразові шт. 50
15 Лейкопластир для фіксації канюлі шт 70
16 Фартух медичний шт 2
17 Спис скарифікатор № 200 уп. 5
18 Стерилан 180/60 зовнішні уп. 2
19 Стерилан 180/60 внутрішні уп. 2
                                   Фармацевтична продукція
1 Ібупрофен 200 мг. №50 уп. 20
2 Ібупрофен 400 мг. №50 уп. 20
3 Аналгін 50%-2,0 №10 амп. уп. 25
4 Дексаметазон 0,4%-1,0 №5 уп. 30
5 Диклофенак 2,5%-3,0 №10 уп. 50
6 Натрію хлорид 0,9%-100,0 фл. 100
7 Натрію хлорид 0,9%-200,0 фл. 100
11 Хлоргексидин 0,5% 100мл. фл. 200
12 Амлодипін 10мг. №30 уп. 100
13 АЦЦ-600 3 г. пак №6 уп. 20
15 Бісопрол 5мг. №30 уп. 100
16 Каптоприл 0,025 №20 уп. 20
17 Еналаприл 10мг. №20 уп. 280
18 Фармадипін 2% 25мг. фл. 5
19 Йод Печаївський 10% 120мг. уп. 50
21 Сорбіфер №50 уп. 20
22 Глюкоза 5% 200мл. №10 фл. 20
23 Ношпаверин 2,0% №5 уп. 20
24 Транексам 50мг. 5,0 №10 уп. 1
25 Бепантен 5%-30г. уп. 30
26 Омепразол 0,04 №30 Тева уп. 30
27 Омепразол 0,02 №100 капс. уп. 40
28 Натрію хлорид 0,9% 5,0 №10 уп. 50
29 Магнікор №100 уп. 50
30 Амікацин 250 мг-2,0 №1 фл 50
31 Бетаметазон 15г. Туба уп. 40
32 Спіронолактон 0,025 №30 уп. 80
33 Гідрохлортіазід 0,025 №20 уп. 10
34 Донорміл №30 уп. 50
35 Лактулоза- 100мл. уп. 5
36 Метоклопрамід 0,5%-2,0 №10 уп. 10
37 Магнію сульфат 25%-5,0 №10 уп. 20
38 Ондансетрон 2,0 №5 уп. 5
39 Амітриптилін 25мг. №50 уп. 10
40 Ципрофлоксацин 0,3%-5мг. оч.к-лі уп. 10
41 Манніт 15%-200мл. фл. 2
42 Метформін 1000мл. №30 уп. 10
43 Натрію тіосульфат 30%-5мг.№10 уп. 2
44 Рінгералактат-200,0 фл. 10
45 Цефотаксим 1,0 №10 уп. 50
46 Лоратадин 0,01 №20 уп. 20
47 Панкреатин № 50 уп. 50
48 Саліцилова кислота 1%-40мл. фл. 70

 

22.01.2025 року

                  

                         ІНФОРМАЦІЯ ДЛЯ ПАЦІЄНТІВ ТА ЇХНІХ ЗАКОННИХ ПРЕДСТАВНИКІВ

          Згідно з Постановою КМУ від 24 грудня 2024 р. № 1503 «Деякі питання реалізації програми державних гарантій медичного обслуговування населення у 2025 році»  обов’язковою умовою госпіталізації до відділення паліативної медичної допомоги є наявність статусу «Пацієнта, що потребує паліативної допомоги» (встановлюється лікуючим лікарем).

          Максимальна тривалість безперервного перебування пацієнта у відділенні паліативної допомоги – 60 (шістдесят) діб.

           Кількість пролікованих випадків на рік – не більше  трьох госпіталізацій на рік.

           Сукупна тривалість стаціонарного лікування на рік – 180 діб.

           Період між окремими госпіталізаціями в одному або різних закладах – 14 днів.

            Діагноз паліативного хворого встановлюється відповідно до вимог, які наведені в наказі МОЗ України від 04.11.2024 року

№ 1853 «Про затвердження змін до Порядку надання паліативної допомоги».

             З індексами та шкалами, які застосовуються для оцінки стану паліативного пацієнта (Індекс Бартела, Шкала PPS, шкала коморбідності) можна ознайомитися на сайті закладу або отримати інформацію у лікуючого лікаря чи з інтернет – ресурсів.

             Інформацію з питань умов перебування у закладі, порядку надання безкоштовних послуг та послуг, які надаються за кошти пацієнта, можна отримати на сайті закладу, від лікуючого лікаря або представників адміністрації.

 

З повагою:

Директор КНП СОР «Обласний

медичний центр паліативної

допомоги»                                                     Віктор РЕВА

 

12.01.2024

Код ДК 021:2015: 33750000-2 Засоби для догляду за малюками (Підгузки для
дорослих Універсальні розмір М № 30, Розмір L № 30, Розмір XL № 30, Підгузки –

труси Розмір L № 30, Пелюшки 90х60 № 30)
Ідентифікатор закупівлі UA-2024-01-12-006860-a

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі.
Закупівля проводиться для потреб тяжкохворих пацієнтів, які проживають та
відвідують центр, потребуючи паліативної допомоги.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі сформовані на підставі
вимог «Індивідуальної програми реабілітації інвалідів» та інформації, отриманої від
лікарів центру, які проаналізували річну потребу в засобах особистої гігієни як щодо
кількісних, так і щодо якісних (медико-технічних) характеристик.
Обґрунтування розміру бюджетних призначень та/або очікуваної вартості
предмета закупівлі.
Закупівля проводиться за рахунок коштів НСЗУ. Розмір очікуваної вартості
предмета закупівлі визначений на підставі попередніх розрахунків з урахуванням
запланованих поточних завдань Замовника на 2024 рік.
Очікувана вартість предмета закупівлі складає 529 230,00 грн і визначена
методом порівняння ринкових цін, аналізу комерційних пропозицій постачальників та
інформації з веб-сайтів виробників. Також при визначені очікуваної вартості закупівлі
враховувалась інформація, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі, у
тому числі в електронній системі Prozorro.

   

21.02.2024 року

До нас завітали представники Благодійного фонду “РОКАДА”, які надають безкоштовну допомогу – психологічну, юридичну, соціальну  внутрішньо переміщеним особам, людям з інвалідністю та людям постраждалим від війни. Ми дуже вдячні небайдужим за допомогу.